Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Myszka bezprzewodowa i dwa odbiorniki?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Myszka bezprzewodowa i dwa odbiorniki?
From: Yakhub <as.aso@tez.te>
Date: Fri, 14 Oct 2016 08:26:37 +0200
Dnia Wed, 12 Oct 2016 20:05:41 +0200, ...:::WISKOLER:::... napisał(a):

> Witam.
> Dostałem zadanie podłączenia jednej myszki bezprzewodowej do dwóch
> komputerów. Wyc polega na tym iż wymagania jakie postawiono przed takim
> zetawem to jedna myszka i dwa odbiorniki (receivery?) do niej. Każdy z nich
> będzie docelowo wpięty do portu USB innego komputera, natomiast sama mysz
> ma być jedna.

Tak żeby całkiem automatycznie to działało to chyba się nie da.

Ja stosuję podobne rozwiązanie.

Ściągnij sobie programik:
http://support.logitech.com/en_us/software/logitech-connection-utility-software

Żeby "przełączyć się" pomiędzy jednym odbiornikiem a drugim, musisz włączyć
na komputerze programik i zrestartować myszkę.

--
Yakhub