Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] mATX i3 + fdd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] mATX i3 + fdd
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sun, 11 Sep 2016 23:00:30 +0200
W dniu 2016-09-11 o 18:03, Podmiot liryczny pisze:
> Teraz informatyka jest już chyba
> od I klas szkoły podstawowej czego ja nie mogłam uświadczyć.

Przepraszam, nie ma oczywiście w tym żadnej złośliwości, ale pozwól, że dopytam, bo nie wynika to z szyku zdania a lubię czytać z tak zwanym zrozumieniem: nie mogłaś uświadczyć informatyki w pierwszej klasie z powodu wieku czy np. nieobecności czy niezaliczenia?

Jak poszlam do I klasy szkoly podstawowej to pisało się najpierw stalówką (kaligrafia), dopiero później długopisem. Teraz dzieciaki dostają tablety z rysikami i na tym piszą. Może nie we wszystkich podstawówkach, ale jednak taki sposób w szkołach ustalili.

--
animka