Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] mATX i3 + fdd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] mATX i3 + fdd
From: Podmiot liryczny <ummagumma@microsoft.pl>
Date: Sun, 11 Sep 2016 18:03:08 +0200
W dniu 23.08.2016 o 00:17, Animka pisze:

> Może do podstawówki nawet nie chodził.

A może chodził? Może ma nawet dyplom wyższej uczelni a nie jakiś wydruk w "jakimś gotowym programiku w niebieskim tle, nie w windowsie?"

> Teraz informatyka jest już chyba
> od I klas szkoły podstawowej czego ja nie mogłam uświadczyć.

Przepraszam, nie ma oczywiście w tym żadnej złośliwości, ale pozwól, że dopytam, bo nie wynika to z szyku zdania a lubię czytać z tak zwanym zrozumieniem: nie mogłaś uświadczyć informatyki w pierwszej klasie z powodu wieku czy np. nieobecności czy niezaliczenia?

>  Dopiero w pracy, w ministerstwie uczyli nas wszystkich obsługi
> komputera i programów.

Od czasu powstania wszelkiej maści ministerstw nie jest żadną tajemnicą, że do pracy tam nie jest potrzebne żadne wykształcenie, nawet podstawowe. Wystarczą mocne plecy, rentgen pośladków ew. jakiś tam dyplom;)

> Ja co prawda miałam już dyplom, ale z obsługi systemu
> finansowo-księgowego na jakimś gotowym programiku w niebieskim tle,nie
> w Windowsie.

Już dobrze, dobrze już...
Postaraj się nie traktować mojego komentarza jako krytyki a tylko jako przejaw specyficznego poczucia humoru. Potrafisz?

LP

PS
Dam orzechy za dolary (i dyplom z niebieskim paskiem) jeśli ktoś z tej wypowiedzi wytnie cytat, połączy go z pewną (śpiewającą) poetką i wyśle na mój (nieisteniejacy) adres. Najlepiej na dyskietce 5,25.
Myślę, że nawet pierwszoklasista da radę;)