Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki komp domowo-biurowy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki komp domowo-biurowy
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Sun, 11 Sep 2016 22:43:33 +0200
W dniu 2016-09-10 o 20:00, Budzik pisze:
Kasa - ok 1000zł.

Nie gram, wiec zastosowania to typowo domowe internety, pakiety
biurowe, filmy etc.

Nikt kompetentny jakoś się nie odezwał, ja mam słabe rozeznanie, ale
cosik-tam widziałem tu i ówdzie.
Z wymienionych to najbardziej zasobożerne są filmy, ale jakieś i3
powinno wystarczyć, o ile GPU będzie niezbyt cienkie (nie orientuję się
w nich). Jakiejś konkretnej oferty nie polecę, musisz poszperać samemu.

moze cos poleasingowego,

Zdecydowanie najtaniej wtedy wypadnie, choć oczywiście sprzętu będącego
obecnie sprzedażowym hitem, ani też demona szybkości - z drugiej ręki
raczej nie trafisz, chyba sam to wiesz. Pogmeraj na portalach
sprzedażowych, i gdy coś Ci wpadnie w oko, to zadaj o ten sprzęt pytanie
z linkiem, tak będzie najlepiej!