Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karty TV w 2016

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karty TV w 2016
From: sczygiel@gmail.com
Date: Tue, 6 Sep 2016 03:54:17 -0700 (PDT)
W dniu wtorek, 6 września 2016 12:45:02 UTC+2 użytkownik Atlantis napisał:

> Też nad tym myślałem, ale z tego co widzę, to trzeba by kupować za granicą.

Ano trzeba by. Choć jakby dobrze poszukać to coś sie znajdzie i u nas.
Ale zauważ jedną sprawe:

Takie sprzęty są mało popularne z jakiegoś powodu. A ten powód jest prosty:
Na satelicie programów FTA jest jak na lekarstwo, karty z enki tam nie
wsadzisz. A DVB-t mozna odbierać na usbowym donglu za "pińć złoty".

Ludzie tego nie kupują bo im nie potrzebne. Podumaj czy Tobie to sie przyda,
szczególnie że all-in-one kosztuje sporo...

Nie mam zielonego pojęcia.