Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] dwa windowsy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] dwa windowsy
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 28 Aug 2016 15:58:17 +0200
Dnia Sat, 27 Aug 2016 21:12:04 +0200, marfi napisał(a):

>   Tak miałem kiedyś (wirtualki na WD Black) ale po przejściu na SSD
> przeżyłem swego rodzaju szok.
> Polecam.
>
> PS: System W8.1 na SSD Intel, i7/16GB, wirtualki Samsung 840.

Wiesz - żebym ja jeszcze miał kasę na jakiegoś 1TB SSD to… i tak w pierwszej
kolejności poszedłby na dysk dla aktualnych projektów. :D Choć też by było
ciasno (projektów mam ponad 1TB, wirtualne maszyny zajmują mi już ponad
460GB).

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Lepiej raz na pół roku myśleć o ślubie, niż raz w tygodniu o rozwodzie.  ]