Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Karta graficzna - jaka?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Karta graficzna - jaka?
From: Maciek <maciek@nospam.pl>
Date: Thu, 11 Aug 2016 13:52:43 +0200
Witam

Szczerze mówiąc zupełnie nie jestem w temacie kart graficznych, a
właśnie potrzebuję zmienić. Dotychczas używałem NVidia Quadro FX 1700.
Nie z wyboru - walała się, to wsadziłem w składaka :-) Niestety padłem
ofiarą ekologii, czyli pojawiły się problemy z chipem, a reballingu
raczej nie planuję. Stąd też moje pytanie: czy we współcześnie
produkowanych kartach NVidii nadal występuję problem z lutowaniem? A w Ati?
Komputer jest zbudowany na 4-rdzeniowym AMD Phenom, płyta z chipsetem
AMD 990FX, więc może do kompletu wziąć coś z AMD (Ati)? W co się warto
pchać, biorąc pod uwagę budżet rzędu 200-300zł? Dopuszczam zakup karty
używanej pod warunkiem, że został opanowany problem lutowania chipów :-)

--
Pozdrawiam
Maciek