Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] przechwytywanie obrazu video z wyjścia dsub lub dvi i wysyłanie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] przechwytywanie obrazu video z wyjścia dsub lub dvi i wysyłanie przez ethernet
From: BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid>
Date: Wed, 10 Aug 2016 16:38:17 +0200
Szukam takiego urządzenia, które zostanie podłączone do wyjścia karty graficznej i prześle ten obraz przez ethernet - czyli zadziała jak kamera IP, tylko źródłem sygnału będzie karta video, a nie kamera. Nie wiem jak takie coś wygooglać, fajnie by było, jakby miało w sobie splitter, że wyświetlałoby normalnie obraz na podłączonym monitorze i ten sam obraz przekazywałoby przez sieć (taki wbudowany splitter) to urządzenie chciałbym podłączyć do rejestratora IP.
Podsunie ktoś jakąś nazwę?