Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaki dysk?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaki dysk?
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sat, 6 Aug 2016 01:19:12 +0200
W dniu 2016-08-05 o 20:57, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 5 Aug 2016 20:12:19 +0200
  doszła do mnie wiadomość  <no2lsr$omp$1@node1.news.atman.pl>
  od Animka <animka@tonieja.wp.pl>  :

Widać partycje nie widać ich zawartości.

Sprawdź wlaściwości/uprawnienia danego dysku.
Po korekcie uprawnień pewnie wszystko na dysku pokaże się.
Próba takiej "naprawy" Windowsem to proszenie się o dalsze kłopoty.
Do diagnostyki uszkodzonych dysków są odpowiednie programy uruchamiane
pod kontrolą dosa lub Linuksa(MHDD, DMDE, Testdisk).
Windows zepsuje do końca.
To nie próba naprawy. Przy przeinstalowywaniu Windowsa (albo jeszcze co) uprawnienia mogą sie zmienić i dana osoba nie ma uprawnień. Wydaje sie, że nie ma plików na dysku, czy pendrive, ale pliki sa. Trzeba tylko nadać sobie uprawnienia (administratorzy), a taki nieaktualny już klucz użytkownika usunąć. Dysk/Właściwości/ Uprawnienia. Mnie to się zdarzało już nie jeden raz . Może i Windows coś miesza. Jeśli na górze jest System albo Trusterinstalled to trzeba to też zmienić na "Administratorzy". Nieraz np. ściągnie się jakąś instalkę, a ona nie chce się zainstalować, bo rządzi trudteinstaller, a to ja mam rządzić tym plikiem czy instalką oraz swoimi dyskami w tym pendrivami.

--
animka