Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Asrock P67 eSATA problem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Asrock P67 eSATA problem
From: rsgrafikpl@gmail.com
Date: Thu, 21 Jul 2016 05:23:45 -0700 (PDT)
> Doczytałem że trzeba zainstalowac
> jakiś specjalistyczny sterownik della który to *dopiero* włączy.
> Zainstalowałem i nic. Linux tez nie potrafi podać zasilania. Miernik
> pokazuje 0V.

no ale sterownik w OSie chyba nic nie da skoro BIOS tym steruje i "bootuje" z
tego dysku.

Sprawdzałem 2.5 cala SSD i też nic. BIOS nie widzi dysków podpiętych pod eSATA.
Jedyna opcja jakiej nie próbowałem to: sygnał przez eSATA a prąd bezpośrednio z
zasilacza - ale to bez sensu. Bardzo mi na tym nie zależy więc olałem temat bo
płyta Asrocka ogólnie mi odpowiada - ten jeden minus jakoś zniosę :) Zostaje
albo kieszeń - elegancko, albo mniej elegancko - długie kable :)