Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] amd athlon x4 845 BOX

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] amd athlon x4 845 BOX
From: Michal Lukasik <michu_l@tlenCUT.pl>
Date: Tue, 21 Jun 2016 16:37:54 +0100
On 20/06/2016 23:22, Smok Eustachy wrote:

Ile serwis weźmie za przeczyszczenia i przepastowania procka,

AFAIK to standardowa usługa w laptopach za 50zł. Niekiedy za stacjonarki jest taniej bo łatwiej - zależy od serwisu.

dołożenia
wiatraczka na chipset i wkręcenie dysku (mam)?

Wiatrak też masz? Pewnie kwestia dogadania. W serwisach gdzie pracowałem przy zakupie podzespołów na miejscu usługa instalacji była gratis (czyt. w cenie).

Jakie zasilecze są teraz OK? Do słabosilengo kompusia z Athlonusiem X@,
2 dyskami i karta grafiki nvidua (jeszcze nie mam, na integrze chodzi)

Ciche. ;D
Co do konkretnego modelu nie doradzę - wypadłem z obiegu. Moje zasilacze mają prawie po 10 lat tyle, że powymieniałem elektrolity. W każdym razie nie potrzebujesz nic mocniejszego niż 400W (zależy jeszcze jaką tę nVidię planujesz dołożyć).
--