Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] amd athlon x4 845 BOX

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] amd athlon x4 845 BOX
From: Em Gie <mirekgutowski@gmail.com>
Date: Sat, 25 Jun 2016 03:10:11 -0700 (PDT)

> Zmień serwis/sklep. Bo skoro sprawdzali i oddali Ci sprzęt w stanie
> jakim opisujesz to IMO nie mają pojęcia co robią. Zwykli partacze.

Tak wiec w sklepie zasugerowali kupno plyty f2a68hm-s1 Gigabyte z allegro. W
ich magazynach jej nie było. Ponoc miala miec zintegrowaną grafike, ale tez nie
miała. Jednak X4 845 już na niej ruszyl. TYmczasowo wlozylem jakas pozyczona
grafike low prtofile radeon 6450 512MB ddr3.

Nie chce sie z nimi klocic, bo tyo zaprzyjazniony sklep i sami mowia ze
skladaja tylko plyty z intelem, wiec maja mniejsze doswiadczenie z amd. a ten
procesor jest bardzo nietypowy,. od niedawna.. ale sie na niego uparlem.

Problem nastepny..

Nie moge znalezc zadnych sterownikao do Radeon 6450 ddr3 512 MB low profile

pod windows 10 64bit

Niby cos tam sciagam, instaluje ale nadal system pokazuje kartye jako
podstawowy sterownik Microsoft i nie daje mi pozadanej rozdzielczosci 1680x1050

Proszę teraz o  porade skad sciagnac sterownik do tej karty ..nie wiem jaki
jest producent tego urzadzenia.

jedno jest pewne rADEON 6450 512mb DDR3 apcb m3 94v-0 wyjscia dvi/hdmi