Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] [OT]Re: Duży monitor czy telewizor?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] [OT]Re: Duży monitor czy telewizor?
From: m <mvoicem@gmail.com>
Date: Sun, 5 Jun 2016 19:42:34 +0200
On 05.06.2016 19:14, z wrote:
> Ale ja się nie mogę dowiedzieć czy natywna rozdzielczość będzie w ogóle
> widziana przez komputer (pytanie jak z innej galaktyki). Zakładając że
> akurat mam wypasiony komp syna z kartą za tysiaka :-) i i5 na pokładzie.
> Szukam drobnego druczku w stylu telewizor przyjmuje wszystko, robi z
> tego FullHD (max) a 4K dorabia przeliczając i powstaje piękny obraz...
> Mówimy tu o sprzęcie za ok 2 tysiące w dość atrakcyjnej cenie.
> Pewnie jestem przewrażliwiony ale nie takie cuda marketingowcy już
> wymyślali :-)

Nie jest to przerważliwienie. Offtopicznie: wystarczy nieco nie być w
kursie i kupić:

1. odtwarzacz CD/MP3 który nie ma mp3
2. odtwarzacz CD/MP3 który nie ma CD :)
3. "wieżę" cd+usb+radio+gramofon, która nie ma właczania i wyłączania
   pilotem i nie ma regulacji głośności pilotem.
4. "miniwieżę" która nie ma choćby namiastki equalizera (choćby
        wysokie/niskie tony)
5. "miniwieżę" która wymaga do funkcjonowania ... telewizora (tj.
        sterowanie na ślepo bez podłączonego zestawu via hdmi jest
        niemalże niemożliwe)

Pewnie jakbym kupował dzisiaj jakiś komputer to bym się zdziwił że np.
nie ma przycisku włączania/wyłączania.

p. m.