Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Składanie komputera od tyłu :-)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Składanie komputera od tyłu :-)
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 15 May 2016 23:34:35 +0200
Dnia Sun, 15 May 2016 20:44:09 +0200, Chris napisał(a):

> Niski procent gier i to w większości załatane patchem.
> Teraz gry się robi głównie na konsole a potem posty na PC i co ciekawe
> słabo to potem wychodzi na PC.

Tyle, że to nie wina PC jako takich. Poza tym, skoro wersje konsolowe są
takie cacy (cytując „wkładam płytkę i gram albo odpalam wersję cyfrową bez
płytki”), to po cholerę do nich patche?

> Nie każda gra jest pod pada stworzona,

Czyli taki np. Mirror's Edge czy Batman na konsolę jest na pada stworzony,
ale jego wersja na PC już nie?

> trzeba mieć PC blisko TV,

Kable HDMI po 15 metrów mogą mieć, idzie nimi i dźwięk, i wideo więc sam PC
wcale nie musi być jakoś bardzo blisko TV. :) Owszem, w sytuacji, w której
masz spore mieszkanie i w jednym pokoju gabinet z PCtem, w salonie TV wraz z
konsolą, to bywa trudniej - jakoś sygnał z pada do PC musi dotrzeć. :)

> po co odpalać na PC skoro mam do tego konsolę. Wsadzam płytę i gram albo
> odpalam wersję cyfrową bez płytki. Jedne i drugie rozwiązanie ma swoje
> zalety jak i wady dla tego najlepiej mieć oba rozwiązania. Nie mówiąc o
> tym że najlepsze gry są jako ex dla konsol i nie ma portów na PC.

Aha? I jakie to są te najlepsze gry? Bo coś mi się zdaje, że popełniłeś
jeden podstawowy błąd - zapomniałeś dodać zwrotu „dla mnie”. :)

[ Skromni ludzie nie istnieją. Po prostu niektórzy nie mają się czym       ]
[ chwalić.                                                (JoeMonster.org) ]