Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Składanie komputera od tyłu :-)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Składanie komputera od tyłu :-)
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 15 May 2016 19:27:52 +0200
Dnia Sun, 15 May 2016 16:23:29 +0200, Chris napisał(a):

(ciach…)
> Z konsolą nie masz problemów że coś nie działa, że karta za słaba, że
> ramu za mało itd. na konsoli wszystko działa bez problemu i nie trzeba
> się martwić o np. kompatybilne sterowniki z daną grą.

Tak tak. Tytuły na konsolach nie mają żadnych problemów, nie ma spadków
framerate, nie ma dociągania patchy. Jasne. ;)

> Oprócz tego sugerowałem się wiekiem gracza który ma dopiero 10 lat i
> obsługa konsoli (pad) jest łatwiejsza niż myszka + klawiatura. JAk
> będzie starszy to polecę kompa + konsolę bo to najlepszy wybór, FPS na
> PC a np. arcada na konsoli. Ja ma obie rzeczy i powoli odchodzę od
> grania na PC bo wolę się walnąć na wyrku z padem przed sporym tv niż
> siedzieć przed monitorem. Ale jak pisałem wcześniej w BF4, czy inne FPS
> tylko PC :)

A co Ci broni walnąć się na wyrze przed sporym TV i grać na padzie na PC? :)

[ Demokracja to rządy brutali, temperowane przez dziennikarzy.             ]
[                                                    (Ralph Waldo Emerson) ]