Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 16:9 fulhade - liczenie pixeli

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 16:9 fulhade - liczenie pixeli
From: "Wiktor S." <wswiktorSP@Mpoczta.fm>
Date: Fri, 13 May 2016 15:57:29 +0200
Zdaję sobie sprawę, że nie wszytkie elementy interfejsu przeskalują
się 125% - niektóre będą miały mniejszy rozmiar, tylko czy nie
popełniłem gdzieś zasadniczego błędu?

To zależy od przeglądarki. Teoretycznie przy ustawieniu powiększenia
strony 125% powinienieś widzieć całą przeskalowaną.

Tylko ja miałem na myśli ustawienie systemowe - zmień wielkość tekstu
i innych elementów - a nie powiększanie strony w przeglądarce.

Teraz mam standardowe DPI, ale gdy miałem 125% to z tego co pamiętam przeglądarka olewała to, i trzeba było powiększać stronę do 125%.
Co było o tyle problematyczne, że do wyboru było tylko 120 albo 130 :)

--
Wiktor S.