Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Przyspieszenie starego laptopa-sens?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Przyspieszenie starego laptopa-sens?
From: sczygiel@gmail.com
Date: Fri, 22 Apr 2016 14:33:45 -0700 (PDT)
W dniu czwartek, 14 kwietnia 2016 14:52:17 UTC+2 użytkownik Witak napisał:

> ale tam jest chyba core2duo w T61...

Ano jest.

> VOD TVP mam na minimum...

Wlasnie sprawdzilem. vod dziala ok i zjada okolo 50-60% cpu (t7300)
Zgodnie z tym:
https://www.cpubenchmark.net/compare.php?cmp[]=1159&cmp[]=1000
to pi*oko 2,5razy szybciej choc nie jestem pewien czy ten vod korzysta z obu
rdzeni.
Sigle cpu rating jest sporo bliższy dla tych cpu.

Mysle ze dalo by sie tego r51e zaorac i pod linuxem by se jakos rade dal.
Ewentualnie po kosztach wymienic mu cpu na maksymalny który tam wchodzi.