Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Przyspieszenie starego laptopa-sens?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Przyspieszenie starego laptopa-sens?
From: sczygiel@gmail.com
Date: Thu, 14 Apr 2016 04:33:56 -0700 (PDT)
W dniu środa, 13 kwietnia 2016 17:42:06 UTC+2 użytkownik Witak napisał:
> Internet działa gorzej, filmy youtube 100% obciążenia procesora i tną,
> filmy VOD TVP bardzo tną i nie da się oglądać.
>
> Sprzęt to IBM R51e, 2GB RAM PC4200, dysk 80GB, Win7_32 w trybie max
> szybkości, przeglądarka CHROME.

Mam i korzystam z t61 1.8GHz.
I nie widac aby jutub sie ciął jakoś kosmicznie.
Zazwyczaj oglądam w 360-480p.
Ale 720p tez działa ok i nie dobija cpu.

Sprawdze tego vod jak bedę miał chwile.
Na moje oko masz albo bardzo kiepsko skonfigurowany system albo brak ci
sensownych kodeków.

Spróbuj poszperać nieco w tym kierunku.
Możesz tez sprawdzić czy da sie ten vod zmienic tak aby miał mniejszą
rozdzielczość.
Zanim pójdziesz na zakupy spróbuj sprawdzić czy problemem nie jest system ub
sterowniki karty graficznej lub właśnie kodeki.
Przeinstaluj directx (zakladam ze to windows), sprawdz dxdiagiem czy karta
graficzna ma włączone przyspieszenie.

Jak masz chwile to sciagnij sobie jakieś livecd z linuxem i sprawdz jak ten
komp w jutubie i vod dziala pod nim.