Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Rewizja CPU ( stepping ) - a p?yta g??wna

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Rewizja CPU ( stepping ) - a p?yta g??wna
From: sczygiel@gmail.com
Date: Tue, 12 Apr 2016 22:26:18 -0700 (PDT)
W dniu wtorek, 12 kwietnia 2016 23:24:49 UTC+2 użytkownik Przemysław Ryk
napisał:

> Nie ogarniasz z jakiego powodu znaki [ ] w sygnaturze sÄ… ze spacjami? A
> obejrzyj może owego posta używając fontu ze stałą szerokością znaku?

No w Twoim przypadku nie ogarniam.
Zakładam że intencją Twoja było zrobienie ładnej mini ascii grafiki.
Czyli jakies tam poprawienie czytelności czy dodanie znaczenia.

Dokładnie na to sie powołał człowiek przez Ciebie krytykowany.
Lekko niespójna postawa z Twojej strony i dlatego nie ogarniam.

Ale zawsze możesz wyjaśnić że to co on zrobił to nie to samo co Ty zrobiłeś.
Może sie okaże że jakoś takie wyjasnienie ma sens...