Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Rewizja CPU ( stepping ) - a p?yta g??wna

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Rewizja CPU ( stepping ) - a p?yta g??wna
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 12 Apr 2016 23:21:53 +0200
Dnia Tue, 12 Apr 2016 05:50:48 -0700 (PDT), sczygiel@gmail.com napisał(a):

> A co za róznica?
> Tekst jest tekst.
> W sygnaturce zrobiles odstępy z jakiegos powodu i wydaje mi sie ze z
> dokladnie tego na jaki powolal sie TOMASZEK.
> A jesli z innego powodu tak zrobiles to jednak odstapiłeś od reguły na jaką
> sie powołujesz.

Nie ogarniasz z jakiego powodu znaki [ ] w sygnaturze sÄ… ze spacjami? A
obejrzyj może owego posta używając fontu ze stałą szerokością znaku?

[ You can only be free, when you have nothing to loose.                    ]
[                                                     (znalezione w necie) ]

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>