Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] tablet nie ładuje się kiedy jest włączony

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] tablet nie ładuje się kiedy jest włączony
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Tue, 12 Apr 2016 13:51:05 +0200
Lisciasty pisze tak:

> Dziadek uszczęśliwił moje dzieci tabletami i też się zmagam,
> słabe toto i awaryjne, a szczególnie gniazda ładowania.
> Po rozwaleniu kolejnego gniazda wyprowadziłem bezpośrednio z
> akumulatora zasilanie poza obudowę, dorobiłem wtyczkę i ładuje się
> z zewnątrz ładowarką na 3,7V. Póki co działa, pytanie jak długo...

Przymierzam się do tego. Jeszcze spróbuje recovery. Ludzie piszą że
zdarza się to w tabletach za 200zł i za 1000zł i nic nie pomaga resety
srety, zimne, ciepłe, usuwanie baterii z menadzera.

Mogliby dać osobne gniazdko ładowania ale chyba tablet musi byc uadny i
takie gniazdko zepsułoby design :) W ogole to mogliby dać kilka portów
usb na obwodzie i diodę ładowania. Moj nawet diody nie ma. Dorzuciłbym
im te 2zł.

--
Piotrek

Let me see your war face.