Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] tablet nie ładuje się kiedy jest włączony

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] tablet nie ładuje się kiedy jest włączony
From: Lisciasty <lisciasty@post.pl>
Date: Tue, 12 Apr 2016 01:47:45 -0700 (PDT)
W dniu wtorek, 12 kwietnia 2016 09:27:29 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:
> żeby go naładować trzeba tablet wyłaczyć powerem jak komp przez długie
> naciśnięcie guzika około 10 sekund i wtedy tablet pobiera prąd i się
> ładuje.

Dziadek uszczęśliwił moje dzieci tabletami i też się zmagam,
słabe toto i awaryjne, a szczególnie gniazda ładowania.
Po rozwaleniu kolejnego gniazda wyprowadziłem bezpośrednio z akumulatora
zasilanie poza obudowę, dorobiłem wtyczkę i ładuje się z zewnątrz
ładowarką na 3,7V. Póki co działa, pytanie jak długo...

L.