Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak w Thunderbirdzie włożyć kogoś do KF?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak w Thunderbirdzie włożyć kogoś do KF?
From: Stregor <stregor@wytnij.to.gmail.com>
Date: Tue, 22 Mar 2016 08:07:24 +0100
W dniu 2016-03-22 o 07:33, JaNus pisze:
Znów jakiś spamer ( simonsinestrari@gmail.com ) wrzuca tu kolejne g**no,
na raz trzy wątki zasilił:
  Topless blond slaved sucking cock & toes.9
  Chick fucked by assfucking bisexual mmf.6
  Raunchy black bimbo suck & facial cumshot.8

  a ja nie wiem, jak śmieciarza zablokować. Niby jest opcja:
oznacz -> jako niechcianą
- ale działa tylko w skrzynce prywatnej, zaś przy przeglądaniu grup -
jest nieaktywna, podobnie jak "uruchom filtr niechcianej poczty". No ale
że "jakiś" filtr w Thunderbirdzie  jest, to wiem, bo już kiedyś coś tam
ustawiłem, i częściowo filtruje. Lecz zapomniałem jak się do niego
cokolwiek dodaje / zmienia. Pomożecie?

Narzędzia->Filtrowanie wiadomości
Tworzysz własny filtr, nazywasz go jakoś, ustawiasz
Stosuj filtr podczas "ręcznego uruchamiania" i "pobierania poczty (przed filtrowaniem niechcianych) i adres po adresie dodajesz spamerów stosując "Nadawca" "Zawiera" i fragment maila (przydaje się na przykład dla takich jak markrainsun którzy stosują wariacje nazwy i maila), lub cały mail.
Dodajesz tyle adresów ile chcesz mieć ludzi wyciętych.

Następnie, "..i wykonuj następujące czynności";
1. Oznacz jako przeczytaną
2. Usuń wiadomość

Wady:
1. dla każdej z grup/skrzynek pocztowych tworzysz osobny filtr, choć może czasem to zaleta 2. adresy musisz dodawać z poziomu edycji filtra, nie ma łatwego mechanizmu typu "prawy przycisk na wiadomości->dodaj nadawcę do filtra xxx". Bo "Wiadomość->Utwórz filtr na podstawie wiadomości" tworzy filtr, ale za każdym razem nowy, co nie sprzyja panowaniu nad filtrami.

Lub, poszukaj jakichś wtyczek, zapewne są takowe.

--
Pozdrawiam,
Stregor