Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki monitor najlepszy do tekstu??? TN czy coś innego?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki monitor najlepszy do tekstu??? TN czy coś innego?
From: "jakson" <john.smith@example.org>
Date: Sun, 13 Mar 2016 10:33:59 +0100
obawiam się że IPS (s-IPS) byłby lepszy niż tn. nie każ mi tego wyjaśniać

Lepszy bybyl taki z szybkoscia TN, kolorami IPS i kontrastem VA :)

Ludzie maja rozne priorytety - np. ja wole IPS (ew. VA) niz TN,
ale dla mnie wazniejsze sa kolory/odcienie i brak smuzenia
a tu IPS jest najlepszym kompromisem (niestety kosztem kontrastu).
Gdyby tylko VA byly szybsze (ach ta czern)...

Broniłem się przed LCD jak długo mogłem, ale poległem.

Ja tez :)

Ale tą "magiczną" zdolność tracę patrząc w ekran laptopa (tn) i w monitor w pracy (tani tn). Na CRT i ips - bez problemu

Dobrej klasy TN zawsze bedzie szybszy niz podobnej klasy IPS.