Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki monitor najlepszy do tekstu??? TN czy coś innego?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki monitor najlepszy do tekstu??? TN czy coś innego?
From: Killer2 <oooooo@onon.com>
Date: Sun, 13 Mar 2016 08:49:03 +0100

nie mam kasy żeby kupić 2 jednocześnie i wybrać...
obawiam się że IPS (s-IPS) byłby lepszy niż tn. nie każ mi tego
wyjaśniać, ale mam parę kompów ( w sensie laptop, praca dom) i najlepszy
obraz mam na starym ips, kupionym za 4 stówki, HP L2475. Broniłem się
przed LCD jak długo mogłem, ale poległem. tyle że odrazu kupiłem ipsa i
nie żałuję. Odzywam się tylko dlatego, że w moim środowisku najszybciej
czytam (poprostu zawsze dużo czytałem) i jestem w stanie "wyłapać" pewne
słowo, frazę w tekscie już podczas przewijania tekstu. (czego moi bliscy
absolutnie nie potrafią. do szkoły mieli pod górkę czy jakoś tak) Ale tą
"magiczną" zdolność tracę patrząc w ekran laptopa (tn) i w monitor w
pracy (tani tn). Na CRT i ips - bez problemu

Tak więc czeka Cię sprawdzenie monitora własnymi oczami

laptopy to zupełnie inna bajka nie wiedzieć dlaczego do modeli do 3tys pakują matryce które mają katy są 50/50 więc jeśli chodzi o porównanie to nie biorę ich pod uwagę, mam della E6400 kupiłem używanego i to model(seria) w których były montowane matryce WIDE VIEW- TN ale kąty były takie jak w monitorach stacjonarnych 160/160