Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Jaki monitor najlepszy do tekstu??? TN czy coś innego?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Jaki monitor najlepszy do tekstu??? TN czy coś innego?
From: Killer2 <oooooo@onon.com>
Date: Sat, 12 Mar 2016 09:13:29 +0100
Dodam że absolutnie nie toleruję smużenia, do tego stopnia że TV mam plazmę bo nie akceptowałem żadnego LCD (syf obraz dynamiczny mydło).

Jeśli chodzi o komputer/monitor to obecnie mam TN 5ms 5letni i strasznie smuży w tekście. Również mój wzrok widzi na nim tzw regulację jasności PWM (widzę poziome pasy jaśniejsze i ciemniejsze) więc tzw flickerfree w nowym modelu jest obowiązkowy.

I teraz staje przed dylematem dwóch monitorów: LG IPS 5ms i ACER TN 1ms.

skłaniam się ku temu drugiemu bo kosztem kolorów i kątów tekst będzie ~~4x ostrzejszy przy scrolowaniu niż IPS...

tak będzie?

nie mam kasy żeby kupić 2 jednocześnie i wybrać...