Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop dla nastolatki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop dla nastolatki
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 13 Mar 2016 03:20:35 +0100
Dnia Thu, 10 Mar 2016 09:06:45 +0100, Stregor napisał(a):

> Religia w szkole nie jest obowiązkowa. I do tego, powinna (a nawet chyba
> musi?) być na pierwszej bądź ostatniej lekcji, więc dziecko może
> wcześniej iść do domu lub przychodzić do szkoły później.

A teraz ogarnij zderzenie z rzeczywistością.

> Pomijam koszty dla podatnika opłacania katechetów, ale indoktrynacja
> jest nieobowiązkowa.

Ależ oczywiście. Lekcje etyki są, plan zajęć ustawiany też odpowiednio. Jest
cudownie, tylko jacyś wredni ludzie się czepiają.

[ (Talking about Crematoria) If I owned this place and Hell, I'd rent this ]
[ place out and live in Hell.                                              ]
[                                    (Toombs, "The Chronicles of Riddick") ]