Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tani NAS - GIT, FTP, jakaś alternatywa dropboxa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tani NAS - GIT, FTP, jakaś alternatywa dropboxa
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Mon, 7 Mar 2016 10:09:43 +0100
W dniu 2016-03-07 o 08:28, ww pisze:
> ---

> Ważne żeby urządzenia było małe, ciche i tanie.
>
> Mam jakiś malutki Mini ITX na atomie i myślę czy tego nie użyć.
> Tylko tam nie wchodzi dysk 3.5 cala.
>
> Ma ktoś jakiś pomysł ?

Jak to tylko do sporadycznej (nie-koniecznie szybkiej) archiwizacji, to może wystarczy do tego Mini ITX po-podłączać dyski via USB? To będzie wolne, ale jeśli ma być tanio...

Inne rozwiązanie tanie, to wymiana obudowy, ale, choć doradzam, to nie mam pojęcia czy płyta z tego Mini ITX wejdzie (we wszystkich tego aspektach) do normalnej, pełnowymiarowej obudowy?

Dobre rady nic nie kosztują

i przeważnie warte są
swojej... ceny!