Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zdalny komputer do grania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zdalny komputer do grania
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Sat, 30 Jan 2016 20:15:18 +0100
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Bolko naskrobał(a):

> Ale z windowsem 98 tez tak kiedyś miałem ze musiałem go co miesiąc albo i
> częściej reinstalować.
> Mineło trochę czasu i teraz już nawe nie wiem gdzie mam instalkę.

Rozumiem że twoja różowa pod kontrola w98 bangla, moja niestety
apgrejdowała się samoistnia na W7 (próbowała co prawda na w10, ale coś
poszło nie tak i nie była dostępna przez cztery miesiące. Prawdopodobnie
kompilowała nowe jądro do w7) tak więc u mnie tylko część wątków się
zawiesza, ale cały system bangla w zasadzie bez restartów.
--
...:::WISKOLER:::...
Müller wrócił do swojego gabinetu i zastał Stirlitza klęczącego przed