Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Dziwny plik

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Dziwny plik
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Sat, 30 Jan 2016 20:10:22 +0100
Witam.
Na kompie z Win7 PL x64, w momencie włożenia pendriva do portu USB tworzony
/kopiowany jest plik package.vbs. Komputer wolny jest od wirusów.
Przeskanowałem adwcleaner - nic nie znalazł, a plik nadal pojawia się.
W zasadzie nic nie robi, ale troche denerwuje mnie skąd to się bierze.
Plik wystawiłem ze zmienioną nazwż na
http://przeklej.org/file/9LkiNR/package.vbs.old
zmiana nazwy polega na dodaniu końcówki old.
Ktoś coś podpowie co zacz?
--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz budzi się z okropnym bólem głowy. Mętnym wzrokiem spogląda wokół: