Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zdalny komputer do grania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zdalny komputer do grania
From: Bolko <suryga@gmail.com>
Date: Sat, 30 Jan 2016 02:18:17 -0800 (PST)
W dniu sobota, 30 stycznia 2016 08:23:40 UTC+1 użytkownik ...:::WISKOLER:::...
napisał:
> Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą m4rkiz naskrobał(a):

> A działa ci w tej poprawce moduł kwiaty.exe? Do momentu aplikacji tej
> poprawki po wręczeniu kwiatów następowało uruchomienie madułu miodność.exe
> i sexik.exe, a na tej porawce po kwiaty.exe nic nie następuje. Resetowałem
> ustawienia do fabrycznych jak pisali na pewnym forum ale to nic nie
> pomogło, skaszaniło sie tylko bo ponownie włączył się moduł teściowa.bat i
> wraz z modułem wizyta.php
> --
Ja na swojego różowego (że uzyje terminoligi z wykopu) nie mogę narzekać.
Sapkowskiego zna lepiej niż ja.
Naszym synom lepiej tłumaczy kto kim jest w star wars.
I nie może się doczekać kiedy będą na tyle dorośli by porozmawiać z nimi
o Władcy Pierścieni i całej reszcie fantastyki.
Ale jak każdy egzemtlarz ma jakieś buki się zawiesza.
W skrajnych przypadkach ale nie cześciej niż raz w miesiącu dochodzi do
przeładowania stosu.
I trzeba chwile poczekać żeby system się przeładował i potem znowu jest chwile
spokoju.
Ale z windowsem 98 tez tak kiedyś miałem ze musiałem go co miesiąc albo i
częściej reinstalować.
Mineło trochę czasu i teraz już nawe nie wiem gdzie mam instalkę.