Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dziwny plik

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dziwny plik
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Sun, 31 Jan 2016 19:48:08 +0100
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Olaf Frikiov
Skiorvensen naskrobał(a):

> Tym wyśledzisz co ten plik zapisuje, potem tylko zostaje ubić dziada.

Ciężko było ale w końcu namierzyłem dziada. Virustotal niczego nie zeznał
na temat tego pliku mimo intensywnego przesłuchania. Taki sam plik mam w
c:\users\MojaNazwa\AppData\Roaming\package.vbs i tutaj jest on normalnie
widoczny, bo jak już jest skopiowany na pendriva to jako ukryty i
systemowy. Wg Unlockera procesem który go tworzy jest umiejscowiony w
c:\windows\system32\WScript.exe
Virustotal zeznaje iz jest to czysty plik dostarczony przez wielkiego brata
M$, no i teraz mam dylemat - skasować dziada? Po jakiego diabła kopiuje mi
plik *.vbs za każdym włożeniem do portu USB?
--
...:::WISKOLER:::...
Pod dom Stirlitza podjechał samochód, z którego wyskoczyło trzech