Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jak sprawdzic, czy jest AHCI?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jak sprawdzic, czy jest AHCI?
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Sun, 10 Jan 2016 00:27:49 +0100
1634Racine w news:56919584$0$697$65785112@news.neostrada.pl
[.............]

ale juz widze, że moze byc klopot z uwagi na role przy operacji... klawisza
"M" :) W klawiaturze jest zepsuty, mam go przemapowanego na inny klawisz,
ktory dobrze zastapil oryginalne "M", ale to dziala *tylko* z poziomu
windows i  wiadomo dlaczego -->  odwolanie do rejestru <--  to nie musi
zadzialac przy boot np. z plyty hiren's.