Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jak sprawdzic, czy jest AHCI?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jak sprawdzic, czy jest AHCI?
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Sun, 10 Jan 2016 00:19:03 +0100
ggs w news:n6rrgq$5d9$1@node2.news.atman.pl
> "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl> wrote in message
> Napisz to nieco jasniej bo nic z tego nie wiadomo....

problem juz nie istnieje

w laptopie ktory uzywam jest zainstalowany windows xp

w biosie, w czesci "advanced" opcji

nie spostrzeglem, zagladajac do biosu wczesniej, że

... jest napisane, ze wersji windows wczesniejszej od  windows 7  laptop nie
obsluguje trybu ahci...

... ale mozna zapewnic obsluge trybu ahci, jesli z plyta instalacyjna xp
wczesniej zintegruje sie wlasciwe sterowniki (to juz moja wiedza)

Nie bedzie teraz wykonana wspomniana wyzej operacja, z uwagi na upierdliwosc
oraz koniecznosc instalacji systemu xp od nowa.

> Zmiana z ide na ahci na działąjącym już systemie to nie taka znowu
> bardzo skomplikowana sprawa. https://www.raymond.cc/blog/move-windows-xp-h
> ard-drive-or-change-motherboard-without-getting-blue-screen-of-death/2/

a to nowina dla mnie, dzieki, poczytam