Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk SSD IDE do lapka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk SSD IDE do lapka
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Mon, 4 Jan 2016 23:08:13 +0100
Hibernacji nie lubię, często stosuję usypianie, ale mam bardzo dobre porównanie
dwóch laptopów z niemal identycznymi systemami, w tym jeden z SSD, po prostu
start systemu na SSD to właściwie tyle, co start uśpionego systemu z HDD.
Poza tym XP lubi częste resetowanie, czasami zresetowanie jest najprostszym
sposobem pozbycia się jakiegoś problemu.

-----