Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk SSD IDE do lapka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk SSD IDE do lapka
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Mon, 4 Jan 2016 15:52:26 +0100
Kłopot jest właśnie w chwili uruchamiania systemu i otwierania programu, trwa
to wieki, pomyślałem, że przy SSD będzie znacznie lepiej.
No nie wiem, jak w miejsce przeznaczone na tradycyjny 2,5'' HDD IDE (chyba
nawet 7200 rpm jest?), jak ktoś poradził zmieścić 2,5'' SDD SATA z przejściówką
na IDE.
Dodatkowo SSD powinien być bardziej odporny na wstrząsy w podróży (ale
współczesne HDD chyba są wystarczająco odporne).
Oczywiście można w ogóle wyp...ć tego notka Pentium M 1,7GHZ 2GB i znaleźć
nowego lapka przynajmniej C2D SATA, ale tak można wszystko i zawsze :-0

-----