Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drukarka tania w eksploatacji i bezproblemowa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drukarka tania w eksploatacji i bezproblemowa
From: Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 4 Jan 2016 23:12:45 +0100
On 2016-01-04 22:57, Animka wrote:
Ja przebije, miesiąc temu wyrwałem z allegro HP 3800n (kolor) za
100zł. Drukuje per-fek-cyj-nie. Używane lasery z leasingu miałem juz 3
i żaden nie chciał się ani troche popsuć. Nie do zajechania.
Miałeś już trzy, tzn, że jednak się psuły.

Nie. Hp 5L dwie sztuki, rozdane po rodzinie (jedna ma już 10 lat pracy *po* leasingu i nic się nie popsulo). HP 2200 pracuje do dzisiaj w domu (7 rok po leasingu).