Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Odtwarzacz DVD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Odtwarzacz DVD
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Tue, 22 Dec 2015 14:44:33 +0100
W dniu 2015-12-22 o 09:02, Bolko pisze:
W dniu wtorek, 22 grudnia 2015 00:14:40 UTC+1 użytkownik Animka napisał:
W dniu 2015-12-21 o 22:31, JaNus pisze:
W dniu 2015-12-21 o 21:59, Animka pisze:
Stał sobie nieużywany ok.1 roku odtwarzacz dvd Manta.
Niedawno pomyślalam sobie, że sprawdzę jak się sprawuje.
Ja mam ten sam problem ze swoim.
Też był długo nieużywany.
Na 99% kurz je oba załatwił.
Odkręcić obudowę.
Potraktować odkurzaczem/sprężonym powietrzem.
A może przejdzie.
Ja już trzeci miesiąc się zbieram. Może w nowym roku.

Jak by Ci się chciało i zastosowałaś mój sposób daj znać.
Będę wiedział czy dobrze doradziłem.
I motywacje do zrobienia tego u siebie :).
Też chyba w nowym roku się za to wezmę (tylko nie mam chyba tego odpowiedniego śrubokręcika. (Na większe śrubki to mam). Odkurzałam ten odtwarzacz, ale przez szpary obudowy. Może jak się laser przetrze wacikiem ze spirytusem, to coś pomoże.

--
animka