Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Podkręcanie PIV

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Podkręcanie PIV
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 9 Dec 2015 21:33:46 +0100
Dnia Wed, 9 Dec 2015 17:58:34 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

(ciach…)

> Taki jaki wystarczy czyli 128GB mozna kupic za 200.
> Własnie kupiłem intenso - co ciekawe ma o wiele lepsze osiągi niz np.
> Kingston Xfury.

Osiągi tych dysków sprawdzasz na jakiej konfiguracji i w jaki sposób?

(ciach…)

[ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,  ]
[ odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować i działkę pod     ]
[ lasem, abym ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurwili.  (znalezione) ]