Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Podkręcanie PIV

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Podkręcanie PIV
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Wed, 9 Dec 2015 18:24:21 +0100
W dniu 2015-12-09 o 18:00, Budzik pisze:

: przesiadłem ostatnio mame z leciwego PiV na
: poleasingowego c2d (...) -
: Całosc kosztowała mnie ok 500zł razem z dyskiem ssd.
: Na własnych nerwach nie warto oszczedzac...
:
500 razem z SSD? To on pewnie jakiś 8GB? "Wyznawcy Wielkich Mocy" nie
mogą żyć bez takich po 256...

128GB
Nic wiecej nie potrzeb.

Nie wiem skąd zdziwienie skoro taki dysk kosztuje ok 200zł.

Czyli więcej niż komputer do którego chcesz go włożyć.
Zamiast wydawać 500zł wystarczy wydać dwieście i masz sprzęt
szybszy od starocia z P4.
No ale jak ktoś jest fanatykiem SSD to będzie wpychał do
pralki, lodówki i zabytkowych 8 bitowców, tylko po co ?

Radosławie - BO TAK...

Jak proponujesz komuś wydanie 500zł zamiast 200 to chyba
powinieneś mieć jakąś argumentację za takim wydatkiem.
Nie dotyczy to oczywiście trolli i idiotów.

Dysk kosztuje 200 wiec 500 zamiast 300.

A to już zależy jaki.

Co do plusów ssd - to chyba juz wszystko zostało powiedziane...

W temacie podpinania ich do starych komputerów niewiele
zostało powiedziane. A główny argument już zacytowałeś
"bo tak".

Argumentacji dalej nie widzę. Jak rozumiem grupy do której należysz
nie dotyczy.

Pozdrawiam