Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Podkręcanie PIV

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Podkręcanie PIV
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: Wed, 9 Dec 2015 17:58:34 +0000 (UTC)

> A to już zależy jaki.

Taki jaki wystarczy czyli 128GB mozna kupic za 200.
Własnie kupiłem intenso - co ciekawe ma o wiele lepsze osiągi niz np.
Kingston Xfury.

> W temacie podpinania ich do starych komputerów niewiele
> zostało powiedziane. A główny argument już zacytowałeś
> "bo tak".

Ironiczne BO TAK wziałes za argument... Cóż...
Nowy czy stary - to niewiele zmienia, bo głównym plusem nie jest przeciez
sam transfer a czasy dostepu.

> Argumentacji dalej nie widzę. Jak rozumiem grupy do której należysz
> nie dotyczy.

Skoro nie widzisz jej do dzis to biorąc pod uwage ilosc dyskusji - juz nie
zobaczysz...