Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [znów o drukarce] Jaki laser kolor A4 do domu?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [znów o drukarce] Jaki laser kolor A4 do domu?
From: Paweł <brop@wp.pl>
Date: Thu, 3 Dec 2015 18:58:45 +0100
U mnie nadmierny pobór prądu nie występuje, a to dlatego, że drukarkę włączałem tylko wtedy gdy chciałem coś wydrukować, i ona jest wpięta do listwy komputerowej razem z komputerem. A listwę wyłączam pstryczkiem gdy gaszę kompa, więc i drukarka jest wyłączona.

Czytam tą dyskusję, nawiasem mówiąc nieźle się rozwinęła.
Może kluczem do zaschniętych tonerów jest to, że moja drukarka (obecnie HP DJ F2100, a wcześniej HP DJ 5150) nie jest wpięta stale do prądu. Mam nawyk wyłączania wszystkiego jak nie używam. Mam jeszcze działające zasobniki, i może jak będzie niezależna od listwy, to może będzie się sama czyścić - potestuję.

Użytkownik " ąćęłńóśźż" <nie@dla.spamerow> napisał w wiadomości news:n3psht$5tr$1@node2.news.atman.pl...

Jestem pewien, że model 5737FW nawet przy wyłączeniu wi-fi zużywa w stand-by więcej niż model 5637FR (nie mam pojęcia, dlaczego), ale i tak HP / Ricoh / OKI zużywają znacznie mniej (w okolicach jednego wata). Jak wyłączysz (ja z tyłu prztyczkiem przy kablu wyłączam), no to niestety faks (to są urządzenia wielofunkcyjne) nie odbierze faksu przychodzącego podczas Twojej nieobecności. Rzecz w tym, żeby otwierający wątek zwracał uwagę na pobór prądu w trybie oczekiwania i bezczynności, bo przez parę lat to się tego prądu uzbiera.
I wi-fi są generalnie bardziej energożerne pod tym względem.