Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [znów o drukarce] Jaki laser kolor A4 do domu?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [znów o drukarce] Jaki laser kolor A4 do domu?
From: Paweł <brop@wp.pl>
Date: Thu, 3 Dec 2015 19:05:48 +0100
Moja drukarka (HP DJ F2100) nie wyświetla mi jak przekładać kartki, a we właściwościach się takiej wskazówki nie dopatrzyłem. Za rzadko używam by pamiętać, czy kartkę po przewróceniu na drugą stronę trzeba włożyć górą strony "do siebie" czy "od siebie". Zwykle schodzi mi 1 - 2 kartki zanim sam to prawidłowo ustalę, co przy drukowaniu dwustronnie jakiejś broszurki jest nieco upierdliwe ;P