Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [znów o drukarce] Jaki laser kolor A4 do domu?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [znów o drukarce] Jaki laser kolor A4 do domu?
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Wed, 2 Dec 2015 10:08:07 +0100
"neostrada" <brop@wp.pl> wrote in message news:565c8a91$0$22827$65785112@news.neostrada.pl...

1. automatyczny duplex (koniecznie),
2. karta sieciowa/serwer wydruku (koniecznie),
3. moduł Wi-Fi (wskazane),
4. dostępność zamienników tonerów (koniecznie, jeśli komplet oryginalnych kosztuje prawie tyle co nowa drukarka), 5. może być w formie urządzenia wielofunkcyjnego (chodź mam osobny lepszy skaner).

ciezko go juz znalezc ale dell 1350cnw spelnia wszystkie zalozenia poza pierwszym

ja nie z tych co wiedza lepiej co autor mial na mysli, ale jezeli chcesz
drukowac srednio jedna-dwie kartki dziennie

Jako, że dużo tych wydruków często nie będzie, to podejrzewam, że tonery startowe wystarczą mi na rok, albo nawet i 2 lata używania.

to po co ci duplex ktory ogromnie zaweza wybor?

--
http://db.org.pl/