Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [znów o drukarce] Jaki laser kolor A4 do domu?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [znów o drukarce] Jaki laser kolor A4 do domu?
From: Paweł <brop@wp.pl>
Date: Tue, 1 Dec 2015 18:12:42 +0100
I tusze Ci nie wysychają jak tygodniami nie drukujesz? Tusze masz w drukarce, czy jakimś zewnętrznym hermetycznym pojemniku? Mnie tusze po tak długim postoju nie chcą drukowac i jest kaplica, gdy akurat potrzebuje coś pilnie wydrukować, a do sklepu z tuszami daleko i nie ma czasu by pojechać tam. Teraz jest tak, że co drukowanie to praktycznie musze nowy zestaw tuszy kupić. I jeden jest w pogotowiu na zapas.