Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kabelek USB przy... monitorze!

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kabelek USB przy... monitorze!
From: BSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>
Date: Tue, 1 Dec 2015 23:33:03 +0100
W dniu 2015-12-01 o 23:10, BSk pisze:
W dniu 2015-12-01 o 13:22, Stregor pisze:
W dniu 2015-11-30 o 16:56, BSk pisze:
Na początek przeproszę za to, że mój Thunderbird nijak nie chce
zawijać wierszy do "obowiązkowych" 70-ciu (80 ?) znaków, bo nie
udało mi się znaleźć w nim odpowiadającej za to opcji. Może ktoś
podpowie?

Naciśnij Ctrl+R w czasie pisania wiadomości (Edycja->Zawiń
wiersze)

Wcisnąłem to-co-trzeba, i mam nadzieję, że będzie OK.! Bo w
podglądzie u siebie... żadnej zmiany nie widzę: podczas edycji
również i poprzednio wyglądało, jakby wiersze były zawijane, ale po
wrzuceniu na grupę okazywało się, że linie miały długość... akapitu!

Ano właśnie: mój post (powyższy) wcale linii nie zawinął! Choć wcisnąłem
podczas jego edycji odpowiednią kombinację klawiszy. A i teraz chyba to samo? Tak czy siak, zaglądam w inną ścieżkę do tego polecenia:
edycja --> zawijaj wiersze
Klikam, i... nic. Patrzę tam ponownie, i polecenie nie jest odfajkowane.
Jakaś kicha!

--
 + + +

Powiedzenie oddające ducha Ameryki: