Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kabelek USB przy... monitorze!

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kabelek USB przy... monitorze!
From: BSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>
Date: Mon, 30 Nov 2015 16:56:11 +0100
Na początek przeproszę za to, że mój Thunderbird nijak nie chce zawijać wierszy do "obowiązkowych" 70-ciu (80 ?) znaków, bo nie udało mi się znaleźć w nim odpowiadającej za to opcji. Może ktoś podpowie? Ale będę się starał nadrabiać to [Enter'em], tyle, że wtedy zamiast znaku {ręczny podział wiersza} jest {akapit}, a to ma znaczenie przy tym, jak owe znaki traktują czytniki, podczas cytowania takiego posta...
Ad rem: