Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kabelek USB przy... monitorze!

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kabelek USB przy... monitorze!
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 30 Nov 2015 19:02:39 +0100
W dniu 2015-11-30 o 16:56, BSk pisze:
(...)
Prawdopodobnie do tego monitora jest dedykowany program do ustawiania
parametrów, jak np. jasność, kontrast, itp.

Kilka takich monitorów spotkałem.

Może taki program został stworzony, ale Google o nim milczy.

Nie milczy, nawet pokazuje:

http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=2608067#2608067

http://winforum.pl/viewtopic.php?t=6863

drivery:
http://www.nodevice.com/download/driver/Samsung+765MB.html

Jest tam też serwisówka, ale download płatny :(

Natomiast nie widzę programu sterującego.

Prawdopodobnie, jeśli nawet był, to na jakieś starsze wersje Windowsów,
i nie był później pielęgnowany, ani adaptowany do Win-7? Ale i tak śladu
po nim w sieci nie znalazłem. jeśli istniał, to jego użyteczność byłaby
(...)

Niestety, nie ma już wyszukiwarek specjalistycznych, jak np. infoseek.com
Trzeba by popytać albo na forach, takich jak TomsHardware, albo szukać po starych ftp.

W swoich podręcznych zbiorach tego programu nie mam.
Być może mam w starych archiwach płytkę CD od takiego lub podobnego, ale wszystkie starsze kartony ze sterownikami mam wywiezione. Nawet, jakbym tam był, to nie będę miał czasu szukać wśród setek nieposortowanych płyt. Jest tego kilka kartonów z komputerów Dell.

--
Pozdrawiam.

Adam