Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tryb XP na Windows 10?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tryb XP na Windows 10?
From: eRrare <barra6@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 30 Nov 2015 17:38:20 -0800 (PST)
W dniu wtorek, 24 listopada 2015 23:35:24 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
> (...)
> >
>  do CD oraz do wspólnego (XP & Win7)
> schowka . Czyli masz dwa systemy operacyjne, z których możesz korzystać
> równocześnie - ale z pewnymi wyjątkami: np. pendrive jest brany na
> wyłączność.

Na wyłączność? A co decyduje, przez który OS?

> Musisz zainstalować WindowsXPMode.
>
> Są to 2 plliki: instalacja środowiska VirtualPC

A czy ten Microsoftowy VirtualPC nie może być zastąpiony przez:
Oracle VM VirtualBox  ?
Bo to drugie środowisk mam już założone, służy do liczenia na platformie
BOINC. A jeśli to "nie to samo" -- to zachodzi kwestia taka: czy te dwie
virtualki się nie pogryzą?

> i instalacja samego
> obrazu Windows XP.

Z innych postów zgaduję, że ów wirtualny XP-system jest legalny o tyle,
o ile legalna jest moja "siódemka"? (Jest!) Czyli że dostaję go
"w ramach" 7-ki?

> W maszynie wirtualnej możesz też później instalować sporo innych
> systemów operacyjnych, począwszy od DOS-a 2.x, przez Dos-a wyższego i
> Windows 3.x, Win 9x itd, różne linuksy, OS/2, itd.

A czy jest dla tej "maszyny" też i wirtualny Android
(ten sam, co w smartfonach)?

> --
> Pozdrawiam.
>
> Adam