Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] recovery CD - amilo - nowy dysk

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] recovery CD - amilo - nowy dysk
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Thu, 19 Nov 2015 00:13:09 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 18 Nov 2015 22:35:38 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <n2iqqv$5qp$1@dont-email.me>
 od ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>  :
>witam
>pacjent to fujitsu siemens amilo 1650, padł dysk na amen, stuka nic z
>niego nie odzyskam. była na nim partycja "recovery" i  system
>Zamontowałem nowy dysk, mam płytę dvd amilo34. jest na niej 1.8 giga
>sterowników i katalog i386 który ma 180 mega.
>wkładam płytę i otrzymuje komunikat że niemam partycji recovery, więc
>mam sobie zrobić recovery z "recovery CD" Ręce mi opadają. mam przecież
>dysk, co prawda dvd, który zawiera wszystko co potrzebuje, ale nie. mam
>sobie załatwić recovery CD i kropka.
> [...]

A czy jest tam plik winnt32.exe? Bo to jest instalator systemu
uruchamiany z linii komend dosa.
Ja bym olał wynalazek szatana i belzebuba, czyli partycję
odzyskiwania, jak masz nalepkę z numerem rejestracyjnym Windowsa, to
dasz sobie rad mając odpowiednią wersję pliku ISO(sam MS tak zaleca,
wypalić płytkę czy zrobić pendrajwa instalacyjnego lub wgrać na ODD
typu ZM-VE300).

--
Gdy się urodziłem, Polska miała Kościół katolicki.
Dziś Kościół katolicki ma Polskę.